קותי וצבי התעצבנו שעינב הצטרפה לקעדה הרוסית(שרי, ערן, סער), ולכן התחילו לכלך עליהם. כשבין היתר קותי אמר ששרי מחפשת תשומת לב, ומוסיף "שייזדיינו" כשצבי מזכיר את ה"חברים" של עינב. אביבית הצטרפה לשיחה והוסיפה אש לכיוון ערן כחשפה את הוידוי שלו שבשבועיים שלירון הייתה בבית, זו הייתה התקופה שבה הוא היה הכי שמח בבית. לאחר מכן גם צבי וקותי הזכירו את ערן, כשהטיחו בו שהוא כוסית ו"מפחד על התחת שלו" בגלל שלא ביטא הפטריוטיות שהוא מתנוסס בה, בויכוח שסער יצר כשאמר שלא ישיר את ההמנון. צבי סיכם: "איזה קהל מטומטם יש שלא מטיס אותו מפה", "זה אויב", "חתיכת מטומטם".
יום ראשון, 4 במרץ 2012
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה