יום שבת, 3 במרץ 2012

הדיירים מקבלים את הגביע וחוגגים!

בעקבות הניצחון המתוק של ישראל על ארגנטינה בקרב הפנדלים, הם קיבלו את הגביע מחיים רביבו וחגגו עימו. לאחר מכן יאנה, ובן זוגה, קותי התראיינו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה