אביבית , 3 חודשים יותר מדי , כבר היתה אמורה לצאת מזמן. 8000 ש"ח תוספות שיער, משפחה בת 10 נפשות חיה 3 חודשים בסכום הזה. מה האובססיביות של האח הגדול לתת לה את כל מבוקשה? והיא? " מה שאני עברתי כאן כל הזמן הזה"
עקבתי כל העונה אחר סער. דוגמה להתנהלות של בחור צעיר. יכול לשמש דוגמא להרבה אנשים (גם מבוגרים). צריך לדעת להקשיב לדבריו של סער, ללא התלהמות. יש גם אנשים שמאמינים בדרך השמאל,ממשלת ימין מכוונת את הציבור להאמין שזוהי הדרך הנכונה. אנחנו רואים לאן הגענו עד היום. סער אוהב את המדינה הוא לא שונא אותה, חס ושלום.
לדעתי אין סוף לנבזיות וכמה תככנות וכמה קינאה חולנית יש עליך קותי מתחילת העונה . אתה קותי היגעתה כנראה אחרי שהכנתה "שיעורי בית" להידמות לגקי או אלירז בעונה זו אחרי שנרשמתה כמה עונות ונדחתה משום מה... אתה קותי כל העונה מתגלה לדעתי כאדם מלא אגו עם מניירות של שומר מצוות עם כיפה צמודה ומתלקק על יאנה עם המון סימני שאלה...ומרכל על כל העולם ואשתו ללא חמלה...
אתה קותי סימנתה אולי לעצמך את הניצחון ולא בחלתה לרמוס ולרכל וללעוג ולשקר לכלל דיירי הבית עד לרגעים אלו לפני הגמר. אתה קותי לא אמר אמת על מצבך הכלכלי ויודעי דבר יודעים מקרוב שאתה קותי בטלן שאוהב מאוד לדרוש ולקבל הכל ללא כל מאמץ מצידך -סוג של הכח מגיע לי ואכלו לי ושתו לי תמיד כמו שראינו בבית כל העונה.
אתה קותי הוכחתה מיהו הבריון והערס אמיתי בבית וייחסתה זאת לעבר של הימורים והפסדים וסמים בעברך.
במהלך העונה נתגלה היטב תופעות הלוואי של איבוד שליטה שעליהם לא ממש הצלחתה להתגבר וחבל.
אתה גם רגע לפני הגמר לא פוסק מלקלל ולנבל את פיו כלפי יאנה והאלוהים שלך בדיוק כמו לאורך כל העונה.
פתאום אני מגלה לדעת שהנך בעל אייפון ואייפד באריזות על פי ורגע לפני הגמר אתה מוכן לתת מתנה ליאנה באריזה מהמלאי...
הדמות והאישיות שבכל כוחותיך ניסיתה לשחק רחוקה מלסמל אהבת האדם והנתינה ללא התניה ואת המוסריות של ערכי כבוד האדם באשר הוא ובפרט כלפי נשים .
כל התנהלותך עם יאנה מתחילת העונה היתה ונותרה כהצהרתך בכדי שתגיע לגמר יחד איתה....ערסית שמתאימה בדיוק לקותי ולתקופת העונה ולא יותר מפאת היותה מוסלמית...והרי אמרתה זאת בחדר האח בגלוי .
אני בוחר בתמיר שכל העונה נתנו דוגמא אישית מהי אהבת חינם ותרמו מעצמם לבית ולכל דיירי הבית. 5 הבחירה שלי - תמירוששש כאפרות עליך -אוהבים אותך!
מעניין מה קרה לך בימים האחרונים -הפנים שלך אומרות הרבה דאגה ואולי חרטה ואולי עייפות ממאמץ יתר ? מה נסגר עם תחושת הקיפוח שלא עוזבת אותך בגלל שלא ראיינתה את מירי ובגלל שסער ותמיר מתחילים גם להתרחק ממך.
מה נסגר איתך קוטי ? גם את יאנה את משליך לדרכה פתאום רגע לפני הגמר ? ואת שרי אתה עדיין מנסה לשנוא בכל הכוחות שלך ? ואת תמיר לעשות ממנו צחוק וללעוג עליו בכדי לגזור הפעם קופון על גב תמיר גם ? מתחיל לקנא בסער ומחליט לקרוא לסדר את יאנה שמפרגנת יותר מדי לסער ?
מה נסגר איתך קוטי ? פתאום הרצפה רועדת לך בבית האח...ואתה חשבתה שהצופים מפגרים ...ממש לא !ההצגה שלך נחשפה מיום ליום במסך - תמיר או סער למליון . אתה קוטי הראשון שיוצא מהבית בערב הגמר .
תושבי בית שמש העובדים לפרנסתם הגאים להיות מי שהם מבלי להתבכיין על קיפוח וגזענות בשם תושבי בית שמש המאמינים באל ושומרים מצוות ולא רק לעיני המצלמות גאים בעיר ומתגוררים בה מבחירה !!! אנו מתביישים בך קותי! שמלכלך על העיר שאין בה תרבות ואין בה קניונים ואין בה מפורסמים חוץ מבעלי פיצוציות או שאין בעיר מקום לבילוי פרט למדרכות בעיר- הכל שקרר !!!!! אתה שקרן מניפולטור שלא בוחל לשקר ולרמוס בכל מחיר לצערנו.
כל "המשחק" שלך בבית האח לאורך כל העונה נמוך ובוטה ומבזה לדעתנו קודם אותך ואת משפחתך בקללות על הראב שלך ...ובאמירות על העיר ועל התנהלות החיים בעיר כאילו היה בית שמש עיר נידחת ללא חיים .
עקבנו אחר השידורים בערוץ 20 עד לרגע זה ואתה קותי מוכר וידוע מספיק ...בבית שמש והיגיע הזמן להצהיר שאתה קותי לא ממש צדיק העיר ולא ממש נטול רוע ושינאת חינם ...ואתה לא ממש היפה הנפש שמנסה להתגלות מעבר למסך. עם צאתך מבית האח הנך מוזמן לעבור לתל אביב ליד היאנושקה שלך בכדי שתמשיך להתלקק על מצח פניך בלבד... כי היא חצויה עדיין ואסורה לך ...
לא תחסר לנו בכלל ותוכל למכור את ההתבכיינות שלך והלוקשים שלך לאלו שלא מכירים אותך באמת ולא לאלו שגרים ומכירים אותך בבית שמש !!!
באם תחליט להתפרנס במקום לישון כל היום ולהפסיק להאשים את כל העולם במר גורלך הכלכלי - יש עבודה בבית שמש לרוצים ומוכנים לעבוד בכל עבודה גם ואם אינך בעל תעודת דוקטוראט לפילוסופיה...ותאטרון ....
לא כל בית שמש איתך ומעריציך לאורך כל העונה - ואיתך הסליחה -עבורנו תמיר ראוי למליון מבית שמש ועד אילת וממטולה עד בית שמש. אגב בבית שמש יש גם מפורסמים הרבה יותר ממך ...בזכות ולא בחסד ....ולא רק בעלי פיצוציות שכבודם במקומם מונח ומצאתה לנכון לגנותם בחיוך העילג שלך ערס מבחיל.
כאחד שגזר "קופונים" בכדי להגיע לגמר ורמס את כל הדיירים והדיירות בתככנות ובתחמנות היגע הרגע לעשות איתך חשבון - תמיר למליון מבית שמש ועד אילת -תמיר הוא הזוכה שלנו - תמיר מספר 5 - חמסה עליך דבעעעון אמיתי קותי חחחחח
Tamir dear We're watching all season and are convinced that you are most worthy of the prize for being who you are - you are a charming and most real and most full of love who was in Big Brother every season. You the center of the season a man like you with your kindness and love huge that you have per person world and not just the Big Brother house. Love you millions - you are the winner for us
TAMIR- !!!! u r the center of the season a man we will send only number 5 Tamir fans-USA
משוכנע שעמותות וארגונים רבים בארץ יביאו את הסתיגויותיהם לענין כל כך משמעותי - אלימות מילולית או כל אלימות מזוהה שהיה ניתן לראות בעיקר בעונה זו -בית האח הגדול -עונה 4.
בימים שנשים רבות מוכות בין כותלי הקירות בבתיהם , בימים שנשים נרצחות מאיבוד שליטה של בני זוגן , בימים שנשים פוחדות להתלונן עדיין בפני הרשויות שמה יורע להן על ידי בני זוגן ,
מביא קופרמן ושות.את "האלימות במיטבה" בשידור חי על ידי קותי עם בקבוק על ראשה של אישה בסמוך לשולחן...או את יאנה בעלת ניבולי הפה בעברית ובאנגלית...והבריונות האלימה העטופה ביופי חיצוני לתפארת עיני הנוער והמסכים של אזרחי המדינה ובזיון למין הנשי.
הענקת פרס האח הגדול עונה 4 לקותי או ליאנה -לדעתי לבטח יוביל להמון תרעומת ציבורית ודיון נוקב לצד פרשת הכדורים שמתפתחת לה לאחרונה.
אני עוקבת אחרי האח הגדול בערוץ 20 מתחילת העונה די הרבה שעות ולא קניתי את המשחק של אדון אכלו לי שתו לי......הוא רמס בדרך המון אנשים ושלא היה לו נח הוא פשוט נכנס למיטה והיה שם עד שגברת ערסית באה לראות מה קורה איתו...כמה יפה היה לששרי חשפה את פרצופו האמיתי של קותי אמרתי סוף סוף יש מי שרואה את התמונה וגם מעיז לומר את זה בקול רם!!!!! אדון קותי לך בטוח שאני לא מסמסת אלא לתמיר שבאמת הראה פשטות וחברות אמיתית לרוב הבית הבחירה שלי זה תמיר ובגדול!!!!!!!! מקווה שביום שני הבועה אדון קותי חי בה תתפוצץ לו בפנים!!!!!!!!!
13 תגובות:
יאללה קותי הבייתה!!! כנס בין הסדינים אצל ההורים שלך!!!1
אביבית , 3 חודשים יותר מדי , כבר היתה אמורה לצאת מזמן.
8000 ש"ח תוספות שיער, משפחה בת 10 נפשות חיה 3 חודשים בסכום הזה.
מה האובססיביות של האח הגדול לתת לה את כל מבוקשה?
והיא? " מה שאני עברתי כאן כל הזמן הזה"
עקבתי כל העונה אחר סער. דוגמה להתנהלות של בחור צעיר. יכול לשמש דוגמא להרבה אנשים (גם מבוגרים).
צריך לדעת להקשיב לדבריו של סער, ללא התלהמות.
יש גם אנשים שמאמינים בדרך השמאל,ממשלת ימין מכוונת
את הציבור להאמין שזוהי הדרך הנכונה. אנחנו רואים
לאן הגענו עד היום. סער אוהב את המדינה הוא לא שונא
אותה, חס ושלום.
רק קותי למיליון 33333333333333333333333333333
הפסקנו להתרגש מכל ההשמצות קותי לסמס 3 ל-2020
קןתי למליון!!!!
ותמיר לך לישון! :D
לדעתי אין סוף לנבזיות וכמה תככנות וכמה קינאה חולנית יש עליך קותי מתחילת העונה .
אתה קותי היגעתה כנראה אחרי שהכנתה "שיעורי בית" להידמות לגקי או אלירז בעונה זו אחרי שנרשמתה כמה עונות ונדחתה משום מה...
אתה קותי כל העונה מתגלה לדעתי כאדם מלא אגו עם מניירות של שומר מצוות עם כיפה צמודה ומתלקק על יאנה עם המון סימני שאלה...ומרכל על כל העולם ואשתו ללא חמלה...
אתה קותי סימנתה אולי לעצמך את הניצחון ולא בחלתה לרמוס ולרכל וללעוג ולשקר לכלל דיירי הבית עד לרגעים אלו לפני הגמר.
אתה קותי לא אמר אמת על מצבך הכלכלי ויודעי דבר יודעים מקרוב שאתה קותי בטלן שאוהב מאוד לדרוש ולקבל הכל ללא כל מאמץ מצידך -סוג של הכח מגיע לי ואכלו לי ושתו לי תמיד כמו שראינו בבית כל העונה.
אתה קותי הוכחתה מיהו הבריון והערס אמיתי בבית וייחסתה זאת לעבר של הימורים והפסדים וסמים בעברך.
במהלך העונה נתגלה היטב תופעות הלוואי של איבוד שליטה שעליהם לא ממש הצלחתה להתגבר וחבל.
אתה גם רגע לפני הגמר לא פוסק מלקלל ולנבל את פיו כלפי יאנה והאלוהים שלך בדיוק כמו לאורך כל העונה.
פתאום אני מגלה לדעת שהנך בעל אייפון ואייפד באריזות על פי ורגע לפני הגמר אתה מוכן לתת מתנה ליאנה באריזה מהמלאי...
הדמות והאישיות שבכל כוחותיך ניסיתה לשחק רחוקה מלסמל אהבת האדם והנתינה ללא התניה ואת המוסריות של ערכי כבוד האדם באשר הוא ובפרט כלפי נשים .
כל התנהלותך עם יאנה מתחילת העונה היתה ונותרה כהצהרתך בכדי שתגיע לגמר יחד איתה....ערסית שמתאימה בדיוק לקותי ולתקופת העונה ולא יותר מפאת היותה מוסלמית...והרי אמרתה זאת בחדר האח בגלוי .
אני בוחר בתמיר שכל העונה נתנו דוגמא אישית מהי אהבת חינם ותרמו מעצמם לבית ולכל דיירי הבית.
5 הבחירה שלי - תמירוששש כאפרות עליך -אוהבים אותך!
בימים האחרונים אני כבר לא מתרשם מקוטי בכלל .
מעניין מה קרה לך בימים האחרונים -הפנים שלך אומרות הרבה דאגה ואולי חרטה ואולי עייפות ממאמץ יתר ?
מה נסגר עם תחושת הקיפוח שלא עוזבת אותך בגלל שלא ראיינתה את מירי ובגלל שסער ותמיר מתחילים גם להתרחק ממך.
מה נסגר איתך קוטי ?
גם את יאנה את משליך לדרכה פתאום רגע לפני הגמר ?
ואת שרי אתה עדיין מנסה לשנוא בכל הכוחות שלך ?
ואת תמיר לעשות ממנו צחוק וללעוג עליו בכדי לגזור הפעם קופון על גב תמיר גם ?
מתחיל לקנא בסער ומחליט לקרוא לסדר את יאנה שמפרגנת יותר מדי לסער ?
מה נסגר איתך קוטי ? פתאום הרצפה רועדת לך בבית האח...ואתה חשבתה שהצופים מפגרים ...ממש לא !ההצגה שלך נחשפה מיום ליום במסך - תמיר או סער למליון .
אתה קוטי הראשון שיוצא מהבית בערב הגמר .
תושבי בית שמש העובדים לפרנסתם הגאים להיות מי שהם מבלי להתבכיין על קיפוח וגזענות בשם תושבי בית שמש המאמינים באל ושומרים מצוות ולא רק לעיני המצלמות
גאים בעיר ומתגוררים בה מבחירה !!!
אנו מתביישים בך קותי!
שמלכלך על העיר שאין בה תרבות ואין בה קניונים ואין בה מפורסמים חוץ מבעלי פיצוציות או שאין בעיר מקום לבילוי פרט למדרכות בעיר- הכל שקרר !!!!! אתה שקרן מניפולטור שלא בוחל לשקר ולרמוס בכל מחיר לצערנו.
כל "המשחק" שלך בבית האח לאורך כל העונה נמוך ובוטה ומבזה לדעתנו קודם אותך ואת משפחתך בקללות על הראב שלך ...ובאמירות על העיר ועל התנהלות החיים בעיר כאילו היה בית שמש עיר נידחת ללא חיים .
עקבנו אחר השידורים בערוץ 20 עד לרגע זה ואתה קותי מוכר וידוע מספיק ...בבית שמש והיגיע הזמן להצהיר שאתה קותי לא ממש צדיק העיר ולא ממש נטול רוע ושינאת חינם ...ואתה לא ממש היפה הנפש שמנסה להתגלות מעבר למסך.
עם צאתך מבית האח הנך מוזמן לעבור לתל אביב ליד היאנושקה שלך בכדי שתמשיך להתלקק על מצח פניך בלבד... כי היא חצויה עדיין ואסורה לך ...
לא תחסר לנו בכלל ותוכל למכור את ההתבכיינות שלך והלוקשים שלך לאלו שלא מכירים אותך באמת ולא לאלו שגרים ומכירים אותך בבית שמש !!!
באם תחליט להתפרנס במקום לישון כל היום ולהפסיק להאשים את כל העולם במר גורלך הכלכלי - יש עבודה בבית שמש לרוצים ומוכנים לעבוד בכל עבודה גם ואם אינך בעל תעודת דוקטוראט לפילוסופיה...ותאטרון ....
לא כל בית שמש איתך ומעריציך לאורך כל העונה -
ואיתך הסליחה -עבורנו תמיר ראוי למליון מבית שמש ועד אילת וממטולה עד בית שמש.
אגב בבית שמש יש גם מפורסמים הרבה יותר ממך ...בזכות ולא בחסד ....ולא רק בעלי פיצוציות שכבודם במקומם מונח ומצאתה לנכון לגנותם בחיוך העילג שלך ערס מבחיל.
כאחד שגזר "קופונים" בכדי להגיע לגמר ורמס את כל הדיירים והדיירות בתככנות ובתחמנות היגע הרגע לעשות איתך חשבון - תמיר למליון מבית שמש ועד אילת -תמיר הוא הזוכה שלנו - תמיר מספר 5 - חמסה עליך דבעעעון אמיתי קותי חחחחח
Tamir dear We're watching all season and are convinced that you are most worthy of the prize for being who you are - you are a charming and most real and most full of love who was in Big Brother every season. You the center of the season a man like you with your kindness and love huge that you have per person world and not just the Big Brother house.
Love you millions - you are the winner for us
TAMIR-
!!!! u r the center of the season a man
we will send only number 5
Tamir fans-USA
משוכנע שעמותות וארגונים רבים בארץ יביאו את הסתיגויותיהם לענין כל כך משמעותי - אלימות מילולית או כל אלימות מזוהה שהיה ניתן לראות בעיקר בעונה זו -בית האח הגדול -עונה 4.
בימים שנשים רבות מוכות בין כותלי הקירות בבתיהם ,
בימים שנשים נרצחות מאיבוד שליטה של בני זוגן ,
בימים שנשים פוחדות להתלונן עדיין בפני הרשויות שמה יורע להן על ידי בני זוגן ,
מביא קופרמן ושות.את "האלימות במיטבה" בשידור חי על ידי קותי עם בקבוק על ראשה של אישה בסמוך לשולחן...או את יאנה בעלת ניבולי הפה בעברית ובאנגלית...והבריונות האלימה העטופה ביופי חיצוני לתפארת עיני הנוער והמסכים של אזרחי המדינה ובזיון למין הנשי.
הענקת פרס האח הגדול עונה 4 לקותי או ליאנה -לדעתי לבטח יוביל להמון תרעומת ציבורית ודיון נוקב לצד פרשת הכדורים שמתפתחת לה לאחרונה.
אני עוקבת אחרי האח הגדול בערוץ 20 מתחילת העונה די הרבה שעות ולא קניתי את המשחק של אדון אכלו לי שתו לי......הוא רמס בדרך המון אנשים ושלא היה לו נח הוא פשוט נכנס למיטה והיה שם עד שגברת ערסית באה לראות מה קורה איתו...כמה יפה היה לששרי חשפה את פרצופו האמיתי של קותי אמרתי סוף סוף יש מי שרואה את התמונה וגם מעיז לומר את זה בקול רם!!!!!
אדון קותי לך בטוח שאני לא מסמסת אלא לתמיר שבאמת הראה פשטות וחברות אמיתית לרוב הבית הבחירה שלי זה תמיר ובגדול!!!!!!!!
מקווה שביום שני הבועה אדון קותי חי בה תתפוצץ לו בפנים!!!!!!!!!
דרושים עובדים לעבודה מהבית בכל התחומים! אתר אפטיל וורקס - עבודה מהבית, לפרטים שלחו הודעה בוואצפ 052-6540924 או למספר 050-9557487
הוסף רשומת תגובה