יום ראשון, 4 במרץ 2012

קותי חושף מידע מההפקה

קותי חושף שההפקה התלהבה מהדיירים במשימת הפנדלים מול ארגנטינה. ומוסיף להגיד שאם זה היה נמשך עוד 3 דקות אז השידור הלוויני בין 2 הבתים היה מתנתק ולא היה ניתן להמשיך לשחק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה