יום שני, 19 במרץ 2012

ערן מתעב את הניצול והשחיטה של חברות הטלוויזיה

הדיירים מדברים על הטלוויזיה, כשערן צץ ואומר שלו יש עידן+ ושהוא לא מוכן שיהיה אצלו יס או הוט מתוך העקרון שהוא מתעב את הניצול והשחיטה של אותם חברות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה