יום שני, 19 במרץ 2012

סער מסביר את היחס המיוחד בין תמיר לאח הגדול

סער מסביר על הזדהות יתר, ומדגים את תמיר שעושה זאת באופן טבעי עם האח הגדול. סער טוען שבגלל שתמיר מתייחס באופן רציני כל כך אל האח הגדול, כאילו שהוא באמת קיים, הוא מצליח לשנות את דמותו של האח בגלל שבמקום להכתיב חוקים ולשמור על תדמיתו הוא צריך גם להגיב על החוקים החדשים שתמיר יוצר לו. כשלאחר מכן אביבית מגוננת על תמיר ואומר שהוא עושה זאת באופן טבעי ולא מתוך מחשבה שככה הוא יצליח לדלות יותר מהאח הגדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה