סער יא תותח ! כולנו נעזור לך , זה לא קשה לעבור לטבעונות אם ילדים יכולים גם אתה ! חפש את העמוד בפייס ההרצאה הכי טובה יש שם הרבה חומר , וצפה בהרצאה עצמה ביוטיוב :)
זה לא קשה להפסיק לאכול כשאתה יודע מה הסבל של זה למה זה לא בריא לא הכרחי ואיזה אוכל מדהים וטבעוני בלי ניצול וסבל יש . זה ממש פשוט ! גם אני ממליצה על "ההרצאה הכי טובה.." , וחפש אותנו בפייסבוק : "טבעונים ומתעניינים" , "מתכונים טבעונים"...
הוא בטוח יעבור לטבעונות אחרי שייצא ויראה את הסרט של גארי יורופסקי :) בנאדם עם מודעות כמו שלו. לגבי סופי, יש לה כל כך הרבה חוסר ידע (כמו לרבים מאיתנו מן הסתם) ואני ממליצה גם לה בחום לראות את ההרצאה ולפקוח קצת את העיניים למה שמתרחש סביבנו ואין לנו מושג.
כל האידיאולוגיה היפה שלך מתפוגגת כשצריך לוותר על ביצים וחלב, הא סער? אתה מדבר על ההתעללות בפרות אבל מממן אותה מכספך.. אתה מממן אונס פרות ולקיחת העגלים שנולדים לשחיטה. מקווה שזה ישתנה בקרוב. ועדיין, כל הכבוד לך...
היא פשוט סתומה, זה לא ייאומן. וכל הכבוד לסער על הסבלנות ועל ההסבר למרות הסתימות שלה, אני לגמרי לוקחת ממנו דוגמא. ובלי שום קשר אני חולה עליו, הדייר הכי מדהים שהיה באח הגדול אי פעם!
לאנונימי שנכנס בסער על תעשיית החלב: לפני שאתה תוקף את סער תקשיב לכך שהוא אמר שהוא רוצה להיות טבעוני, ז"א שלתקוף אותו זה לא לעניין בכלל, ההפך הוא צריך פוש והדרכה.
ואוו עד עכשו לא אהבתי אותו ובכלל לא ידעתי שהוא צמחוני ועכשו אני ממש בעדו!! איזו סובלנות יש לו להסביר לסופי הדפוקה הזאת אני מזמן הייתי מתפרצת עלייה אם הייתי שם! סער לגמר!
מסכן סער, כ"כ שטוף מח בדיוק כמו המסיונרים שמגיבים כאן. כל מה שדיבר מלבד מה שסיפר על הכלבה החמודה שלו אלו לא מילים שלו, אלא של מישהו שמושך אותו באף לבילבולי מח הללו.
19 תגובות:
רק שיבקש עזרה, אשמח לעזור לו במעבר לטבעונות, לתזונה מוסרית ובריאה.
צמחוני אוכל ביצים וחלב, מה בריאותי או אחראי בזה?
תותח.
וואי וואי, איזה אדם שקול. למענם, סער, צפה בהרצאה של גארי יורופסקי:
http://www.youtube.com/watch?v=ittFtDAAab0
סער יא תותח !
כולנו נעזור לך , זה לא קשה לעבור לטבעונות אם ילדים יכולים גם אתה !
חפש את העמוד בפייס ההרצאה הכי טובה יש שם הרבה חומר , וצפה בהרצאה עצמה ביוטיוב :)
זה לא קשה להפסיק לאכול כשאתה יודע מה הסבל של זה למה זה לא בריא לא הכרחי ואיזה אוכל מדהים וטבעוני בלי ניצול וסבל יש .
זה ממש פשוט ! גם אני ממליצה על "ההרצאה הכי טובה.." , וחפש אותנו בפייסבוק : "טבעונים ומתעניינים" , "מתכונים טבעונים"...
סער, צפה בהרצאה של גארי יורופסקי. זאת ההרצאה, אין דברים כאלה.
ואיי סופי הזאתי סתומה בלחץ
לא אהבתי אותו, עד עכשיו. דעתי השתנתה לגביו ואני מאוד גאה בו.
הוא בטוח יעבור לטבעונות אחרי שייצא ויראה את הסרט של גארי יורופסקי :) בנאדם עם מודעות כמו שלו. לגבי סופי, יש לה כל כך הרבה חוסר ידע (כמו לרבים מאיתנו מן הסתם) ואני ממליצה גם לה בחום לראות את ההרצאה ולפקוח קצת את העיניים למה שמתרחש סביבנו ואין לנו מושג.
יו.. סופי הזו סתומה כל כך..
נכון סופי, פרה זאת פרה ובן אדם זה בן אדם.
And you should know
שיואו, יש מישהו אינטליגנט באח הגדול. סחטיין.
אלוהים שישמור אותי מי זאת הסתומה הזאת???
כל האידיאולוגיה היפה שלך מתפוגגת כשצריך לוותר על ביצים וחלב, הא סער? אתה מדבר על ההתעללות בפרות אבל מממן אותה מכספך.. אתה מממן אונס פרות ולקיחת העגלים שנולדים לשחיטה. מקווה שזה ישתנה בקרוב. ועדיין, כל הכבוד לך...
היא פשוט סתומה, זה לא ייאומן. וכל הכבוד לסער על הסבלנות ועל ההסבר למרות הסתימות שלה, אני לגמרי לוקחת ממנו דוגמא. ובלי שום קשר אני חולה עליו, הדייר הכי מדהים שהיה באח הגדול אי פעם!
סער המתוק!!! אני אגרום לך להיות טבעוני, אין שום בעיה עם זה.
לאדם עם אינטילגנציה ורגישות גבוהה כמו שלך, לא תהיה שום בעיית אחריות תזונתית.
אתה פשוט תותח!
לאנונימי שנכנס בסער על תעשיית החלב: לפני שאתה תוקף את סער תקשיב לכך שהוא אמר שהוא רוצה להיות טבעוני, ז"א שלתקוף אותו זה לא לעניין בכלל, ההפך הוא צריך פוש והדרכה.
ואוו עד עכשו לא אהבתי אותו ובכלל לא ידעתי שהוא צמחוני ועכשו אני ממש בעדו!! איזו סובלנות יש לו להסביר לסופי הדפוקה הזאת אני מזמן הייתי מתפרצת עלייה אם הייתי שם! סער לגמר!
מסכן סער, כ"כ שטוף מח בדיוק כמו המסיונרים שמגיבים כאן. כל מה שדיבר מלבד מה שסיפר על הכלבה החמודה שלו אלו לא מילים שלו, אלא של מישהו שמושך אותו באף לבילבולי מח הללו.
הוסף רשומת תגובה