יום ראשון, 18 במרץ 2012

סער בשיחה על צמחונות

סער מסביר למה הוא צמחוני ולמה כדאי להיות צמחוני

19 תגובות:

טל אמר/ה...

רק שיבקש עזרה, אשמח לעזור לו במעבר לטבעונות, לתזונה מוסרית ובריאה.
צמחוני אוכל ביצים וחלב, מה בריאותי או אחראי בזה?

אנונימי אמר/ה...

תותח.

יפעת שכטר אמר/ה...

וואי וואי, איזה אדם שקול. למענם, סער, צפה בהרצאה של גארי יורופסקי:

http://www.youtube.com/watch?v=ittFtDAAab0

אנונימי אמר/ה...

סער יא תותח !
כולנו נעזור לך , זה לא קשה לעבור לטבעונות אם ילדים יכולים גם אתה !
חפש את העמוד בפייס ההרצאה הכי טובה יש שם הרבה חומר , וצפה בהרצאה עצמה ביוטיוב :)

אנונימי אמר/ה...

זה לא קשה להפסיק לאכול כשאתה יודע מה הסבל של זה למה זה לא בריא לא הכרחי ואיזה אוכל מדהים וטבעוני בלי ניצול וסבל יש .
זה ממש פשוט ! גם אני ממליצה על "ההרצאה הכי טובה.." , וחפש אותנו בפייסבוק : "טבעונים ומתעניינים" , "מתכונים טבעונים"...

מירית אמר/ה...

סער, צפה בהרצאה של גארי יורופסקי. זאת ההרצאה, אין דברים כאלה.

אנונימי אמר/ה...

ואיי סופי הזאתי סתומה בלחץ

Unknown אמר/ה...

לא אהבתי אותו, עד עכשיו. דעתי השתנתה לגביו ואני מאוד גאה בו.

אנונימי אמר/ה...

הוא בטוח יעבור לטבעונות אחרי שייצא ויראה את הסרט של גארי יורופסקי :) בנאדם עם מודעות כמו שלו. לגבי סופי, יש לה כל כך הרבה חוסר ידע (כמו לרבים מאיתנו מן הסתם) ואני ממליצה גם לה בחום לראות את ההרצאה ולפקוח קצת את העיניים למה שמתרחש סביבנו ואין לנו מושג.

אנונימי אמר/ה...

יו.. סופי הזו סתומה כל כך..

אנונימי אמר/ה...

נכון סופי, פרה זאת פרה ובן אדם זה בן אדם.
And you should know

אנונימי אמר/ה...

שיואו, יש מישהו אינטליגנט באח הגדול. סחטיין.

אנונימי אמר/ה...

אלוהים שישמור אותי מי זאת הסתומה הזאת???

אנונימי אמר/ה...

כל האידיאולוגיה היפה שלך מתפוגגת כשצריך לוותר על ביצים וחלב, הא סער? אתה מדבר על ההתעללות בפרות אבל מממן אותה מכספך.. אתה מממן אונס פרות ולקיחת העגלים שנולדים לשחיטה. מקווה שזה ישתנה בקרוב. ועדיין, כל הכבוד לך...

אנונימי אמר/ה...

היא פשוט סתומה, זה לא ייאומן. וכל הכבוד לסער על הסבלנות ועל ההסבר למרות הסתימות שלה, אני לגמרי לוקחת ממנו דוגמא. ובלי שום קשר אני חולה עליו, הדייר הכי מדהים שהיה באח הגדול אי פעם!

קסם אמר/ה...

סער המתוק!!! אני אגרום לך להיות טבעוני, אין שום בעיה עם זה.
לאדם עם אינטילגנציה ורגישות גבוהה כמו שלך, לא תהיה שום בעיית אחריות תזונתית.

אתה פשוט תותח!

קסם אמר/ה...

לאנונימי שנכנס בסער על תעשיית החלב: לפני שאתה תוקף את סער תקשיב לכך שהוא אמר שהוא רוצה להיות טבעוני, ז"א שלתקוף אותו זה לא לעניין בכלל, ההפך הוא צריך פוש והדרכה.

אנונימי אמר/ה...

ואוו עד עכשו לא אהבתי אותו ובכלל לא ידעתי שהוא צמחוני ועכשו אני ממש בעדו!! איזו סובלנות יש לו להסביר לסופי הדפוקה הזאת אני מזמן הייתי מתפרצת עלייה אם הייתי שם! סער לגמר!

אנונימי אמר/ה...

מסכן סער, כ"כ שטוף מח בדיוק כמו המסיונרים שמגיבים כאן. כל מה שדיבר מלבד מה שסיפר על הכלבה החמודה שלו אלו לא מילים שלו, אלא של מישהו שמושך אותו באף לבילבולי מח הללו.

הוסף רשומת תגובה