לפני כמה ימים פרסמנו אייטם בו שומעים את אסי עזר מכריז את קותי כמנצח כחלק מהחזרות הגנרליות לקראת הגמר. הבלוג אומנם תהה הייתכן כי ההפקה יודעת זאת ביברור, אך לידנו הגיע ההקלטה המלאה מאותו ערב. ובגלל שהבלוג פועל בשקיפות מלאה ומראה את כל ההתרחשויות בבית ללא צנזורה, החלטנו לפרסם גם את ההכרזות הנוספות של אסי עזר(שאגב, גם המודחת אביבית, נמצאה בינהם). כך שאם היה חשד כלשהו לגבי האמינות של הגמר הקרב, עכשיו הוא נמוג. צפייה מהנה ובהצלחה לזוכה שיבוא עלינו לטובה(נקווה שכך)
יום רביעי, 28 במרץ 2012
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
6 תגובות:
בבקשה הנה זה לא מכור כל השמות נאמרו
להעניק לקותי פרס = להעניק לאלימות לגיטימציה !!!!!
קותי אלים מילולית ולא רק מילולית כל העונה בשידור חי !
להעניק פרס לקותי זה לתת לגיטימציה לאלימות חד משמעית .
בשבילי קותי לא קיים לא במסך ולא בכלל -
אני סולד מאלימות ומניבולי פה ,
אני סולד מבריונות ושקרנים ,
אני סולד משחקנים שמשחקים משחק זול ונמוך ,
אני סולד מאנשים תככנים שרומסים ודורכים על כבוד האדם והכל בשביל המליון.
קותי מבחינתי ערס שהתנהלותו מזכירה לי חצר בבית הכלא ..
לקותי יש המון מה ללמוד מרוב הדיירים בבית בכלל זה בעיקר מתמיר,סער ועוד ועוד שמעולם לא ניבלו את פיהם ושמרו על איפוק מכובד בינאישי בבית גם בויכוחים סוערים!
אגב חברותו של קותי עם יאנה הכי מזוהה באותה אלימות הקיימת גם ביאנה מפוצלת האישיות והקוטבית במצבי רוחה.
להעניק לקותי פרס = להעניק לאלימות לגיטימציה !!!!!
לא הכל מותר בחסות הרייטינג מר קופרמן וכבוד הצופים הוא רצונם להזכירך.
תמיר או סער או שרי בהחלט ראויים על פני קותי ויאנה לזכות בפרס.
אכן עמותות וארגונים לזכויות נשים ובטונן בארץ יקימו צעקה גדולה ותחל חקירת כללי הראליטי לצד פרשת הכדורים.
חבל רק שאת השם של קותי הוא צעק פעמיים. את שאר השמות הוא זרק מהר ופעם אחת ללא חזרות ואפשר גם לשמוע שהוא עושה את זה ללא מאמץ מיותר כמו בפעמים שהכריז על קותי. אכן מטריד ביותר .
מייד אחרי שיאנה נכנסה הפסיקו את השידורים, למה? היה להם מה להסתיר. מייד הודיעו לאסי באוזניה לומר גם את השמות של האחרים. שומעים את הזלזול בקול, ושהוא עשה את זה רק כדי להשתיק.
מסכימה עם כל מילה ב 100%!! לא יכולתי לומר את זה יותר ברור
הוסף רשומת תגובה