יום חמישי, 29 במרץ 2012

קותי ותמיר מדברים על "The Voice"

קותי ותמיר תחילה דיברו על העונה שלהם באח הגדול, אמרו שהם צופים שהיה לה רייטינג גבוה בשל שהיא הייתה עונה מיוחדית. כשלאחר מכן הם מעלים לדיון את התוכנית "The Voice", המתחרה הגדולה של האח הגדול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה