יום שבת, 3 במרץ 2012

סער בנאום: "לא אשיר את ההמנון"

סער מרכז את כולם כדי להגיד להם שלא ישיר את הממנון במשחק הערב מול בית האח הגדול הארגנטינאי משום שהוא מרגיש כי יש שימוש ציני בהמנון בתכנית טלוויזיה וכי המנון ישראל לא מייצג את כל אוכלוסיית המדינה. סער מנגד קפץ עליו ולא קיבל את דבריו כשהוסיף ואמר לו שאם הוא נוהג כך אז שלא ישתתף במשימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה