יום ראשון, 18 במרץ 2012

קותי ליאנה: "את לא נורמלית, את חייבת טיפול"

יאנה בשיחה קנאית עם קותי, מתריסה נגד הקשר שלו עם אביבית. כשבסוף השיחה קותי מטיח ביאנה: "את לא נורמלית, את חייבת טיפול" והיא בתגובה מסכימה, ומוסיפה "עדיף לך שתתרחק ממני כי אני חולת נפש". ולבסוף היא מפצירה בקותי שיתרחק ממנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה