יום שישי, 23 במרץ 2012

אביבית מתפרקת בבכי בגלל תוספות שיער

אביבית מתפרקת בגלל שהאח הגדול לא הקציב לה תוספות שיער, מה שגרם לה לייבב בבכי מול סער, שהסכים לוותר על הפרס שזכה במשימת התקציב "משחק הזיכרון" עבור התוספות שיער.

21 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

חתיכת פוסטמההההההההההההההההההה רדודההההההההההההההההה שיטחיתתתתתת!!!דחוף להכניס אותה למוסך לחלקי חילוף:)

אנונימי אמר/ה...

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הבחורה הזאת לא שפוייה דחוף אברבנל

אנונימי אמר/ה...

זה אמיתי?

אנונימי אמר/ה...

הפוסטמה באמת מתביישת להיראות טבעי!!! , קשה להאמין שהטבע התאכזר כל כך לבת חווה הזאת
למה לא נותנים לה את כדורי שיינפלד ? אצלה לפחות זה לא יכול להזיק !!!

אנונימי אמר/ה...

יש לאבובית מה להסתיר כניראה שהשיער הטבעי שלה מזעזע היא לא שורדת בלי תוספות וריסים אבל רמת ההגיינה שלה מתחת לכל ביקורת השיער שלה מטונף והיא לא טורחת לחפוף כדי שלא ינשרו לה התוספות אשה מסריחה

מיה אמר/ה...

ההפקה אכזרית שהיא מחזיקה אישה חולה כזו בשביל הרבה רייטינג כי אין מה לעשות היא מכניסה עינין להרבה אנשים ועוד לחשוב שחלקם מעריצים אישיות היסטריונית כזו שמגלה כמה רוע וחוסר בגרות וצניעות יש בה.
ההפקה כשלה שלא גרמה להוציא אותה כי נזק כבר נגרם לה.

אנונימי אמר/ה...

היא לא הייתה צריכה להיכנס לבית האח הגדול. חבל ועצוב.

אנונימי אמר/ה...

עכשיו אני מבין למה צריך שם פסיכיאטר

אנונימי אמר/ה...

שלא נדבר על ההגיינה במטבח !
היה מקרה שנפל לה נתח בשר לריצפה , היא פשוט הרימה אותו והמשיכה לבשל כאילו כלום לא קרה.
וגם הטעימות עם האצבעות אחרי שהיא כוססת ציפרניים או האכילה מתוך הסיר כששאריות נופלות חזרה לסיר.
ויש גם את התופעה המוזרה של בכי ללא דמעות
אין ספק יצור מוזר
ולחשוב שיש "גברים" שנמשכים לדבר הזה.
אין בליבי ספק שיש כאן התערבות פסיכולוגית

אנונימי אמר/ה...

מפחידדדדדדדד תגובה לא נורמאלית לחלוטין

עעע אמר/ה...

באמא שלי איזו יצורה, הכול אצלה זה הצגות,היא לא באמת בוכה, היא משחקת לקבל צומת לב,בת זונה כמה שאני שונא אותה ולא סובל אותה,מי רוצה בכלל לחיות איתה

אננימית אמר/ה...

ועוד אומרים למה נותנים להם כדורים.אים היא לא צריכה כדורים אז מי כן? חולת נפשששששש

אנונימי אמר/ה...

הבחורה הזאת פשוט גועל נפש היא כזו דוחה איך הגברים בבית נימשכו לבחורה ההזו מעבר לבינתי פשוט מזעזעת

אנונימי אמר/ה...

היא צריכה דחוף ללכת לאישפוז הבחורה בדיכאון רציני צריך להשגיח עליה חוץ מיזה שהיא מטונפת ברמות שפשוט בא להקיא

אנונימי אמר/ה...

הבחורה הכי מסריחה בארץ לא מתקלחת מבשלת על משטח מלוכלך לא שוטפת ירקות ובשר לפני הבישול מעניין אם הם לא חטפו מחלות ובנוסף חולת נפש ומטורפת ברמות על צריך לאשפז אותה בכפייה היא דוחה ובלתי ניסבלת

אנונימי אמר/ה...

אין דברים כאלה!!!! הבחורה לא נורמלית!!!!
לא ראיתי בחורה כל כך שטחית, הזוייה, לא מציאותית, ולא מחוברת לקרקע! פשוט בושה!!!

אנונימי אמר/ה...

פשוט בחורה עם הפרעה נפשית חמורה, מלוכלת ברמות לעולם לא היתי שותה או אוכלת ממנה לאחר שנוגעת בשיער וממשיכה לבשל. השפתיים שלה כמו איזה אפריקאית (ללא גזענות כמובן) בחורה מסכנה לעולם לא הדיחה גבר רק את הבנות פשוט מ ג י ל ה

רות אמר/ה...

איך הם לא רואים שהכל הצגה,אין לה דימעה אחת בעין,הבחורה חולת נפש שרואה רק את עצמה,הבחורה מתוסכלת וצריכה דחוף פסיכיאטר מומחה,היא דוחה ברמות מכל הבחינות,לא היתה יום אחד בלי גבר,מזעזע אותי לשמוע שהיא גובה כספים מגברים שהיו איתה בלילה,אלוהים ישמור,בובת פלאסטיק,איכססססססססססססססס

אנונימי אמר/ה...

לא נורמאלית

אנונימי אמר/ה...

כשאני רואה אותה אני חוטפת יש בחילה אני צמודה לשקית הקאה בחיים לא ניתקלתי ביצור כזה בוכה בכי מרורים בשביל תוספות שיער עד לאן היא הגיעה? למצב של השפלה רק בשביל שיער להתחנן שסער יוותר לה על השיע? מעניין שיער וריסים חשובים לה אבל להתקלח ולחפוף ולדאוג להגיינה האישית שלה זה לא חשוב לה אשה מסריחה מבשלת בתוך טינופת בלי לשטוף את הבשר השיער שלהלא אסוף ומתפזר במלח בסוכר ובתוך סירי האוכל לא שוטפת ידיים כל היום נוגעת באף קוססת ציפרניים ונושכת שפתיים היא חולת נפש היא חייבת לקבל טיפול כמה גועל יש באשה אחת

אנונימי אמר/ה...

חחחחחחחח אני לא רואה האח הגדול, הנה הוכחה למה יואו איזה אהבלה מה זה אמור להיות תוספות
שיער?!!??

פוסטמה2K

הוסף רשומת תגובה