יום שלישי, 20 במרץ 2012

ערן: "אני עושה בושות לאחי שאני לא מגלגל טוב"

ערן חושף כי הוא נחשב לסאחי בין האחים, ושאח שלו לפני שהוא נכנס לבית, הציע לו ללמוד איך לגלגל, אך הוא לא הספיק. ומסכם בכך שבזה שהוא לא מגלגל טוב, הוא עושה בושות לאחיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה