יום ראשון, 25 במרץ 2012

אסי עזר: "קבלו את הזוכה הגדול! קבלו את קותי!"

לא, אנחנו לא בגמר האח הגדול. אבל אסי עזר עושה הכנות לגמר האח הגדול, ונראה שאפילו את הזוכה הוא כבר יודע. כך זה נראה על פי 2 החזרות הגנרליות שבו הוא מכריז פעמיים ברצף את קותי כזוכה של העונה הנוכחית:
"גבירותי ורבותי קבלו את הזוכה הגדול של האח הגדול 2012 קבלו את קותי!!!"

כשאת ההכרזות האלו יאנה נדהמה לשמוע, כשהיא נכנסה בזעזוע לבית ואמרה לדיירים "OMG אני אעבד שנייה את מה ששמעתי עכשיו" ובאורח פלא השידור מיד צונזר.

12 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הדבר היחיד שבו קותי הולך לזכות זה בתואר הבכיין הסדרתי

אנונימי אמר/ה...

אני לו מאמינה לזה אני חושבת שהם אומרים את כל השמות של הדירים ויצא במקרא שאולי יאנה שמעה את השם של קותי כל השאר ספקולציות

אנונימי אמר/ה...

חחחחחחחחחח אוי אוי לכל התוכנית העלובה הזאת כי הכל מכור איך הם נופלים לאט לאט כדורים הכרזה מראש על הזוכה וכל המסמסים הדפוקים לא חבל על הכסף שלכם

אנונימי אמר/ה...

עלובים!!!!!!!1 אם יתנו לעלוב הזה לזכות הם דפוקים ברמות!

אנונימי אמר/ה...

קותי הוא הזוכה של האח הגדול 2012

אנונימי אמר/ה...

קותי המלךךךךךךך
לך הכי מגיע לזכות

אנונימי אמר/ה...

אמן וקותי יזכה לו הכי מגיע ובתכלס אף אחד שם לא צריך את המליון קותי היחיד שצריך אותו והוא גם יזכה בו אנחנו נעזור לו לזכות לסמס הרבה את הספרה 3 למספר 2020 קותי מתים אלייך

אנונימי אמר/ה...

איזה שטויות במיץ.כנראה שהם עושים חזרות ואומרים את השם של כל דייר כמנצח הפוטנציאלי.ובמקרה יאנה הייתה בחוץ כשאסי צעק את השם של קותי.השאלה שנשאלת היא אם זאת פאשלה של ההפקה שלא ידעו שיאנה יושבת באותם רגעים בחוץ ועלולה לשמוע,או שהם עשו את זה במכוון כדי ליצור באז ובלאגן בקרב הדיירים ,להכניס אקשן שיגרום להם לדבר ולהעלות ספקולציות.בקיצור זאת השערה בלבד וזאת ממש לא הוכחה חותכת שקותי ינצח .ממש לא

אנונימי אמר/ה...

קותי למיליון!!

אוהבים אותך כגון.... :)

אנונימי אמר/ה...

קותי בסופו של דבר יזכה זה עדיף משונא ישראל כמו סער שרק ערבים ושמלאנים מסמסים לו בגלל שהוא מיצג את הדעות שלהם לפני כלישראל ועל זה אנו לא ניתן לא פרס ונתמוך כולנו בקותי

אנונימי אמר/ה...

סמרטוטקוטי יחזור הביתה הישר ללשכת העבודה ו או לשכת הסעד שלבטח יש לו מנוי שם קבוע.
אההה...רצוי שבדרך יעצור סמרטוטקוטי לקחת מרשם לתרופות הרגעה וגמילה מבריונות כשהוא מאבד את השליטה שהרי הוא הצהיר שהיה מכור לסמים בעבר...

מה בדיוק קיבלנו מסמרטוטקוטי כל העונה ?

קללות בערבית

למדנו מהי אלימות מילולית ורכושנות כלפי אישה

ראינו מה זו בטלנות ולהיות יום שלם במיטה ולצעוק אכלו לי ושתו לי וחייבים להבין ולעשות בשבילי

שמענו תככנות ושקרים על גב כל הדיירים והדיירות סתם כי ככה קוטיסמרטוטי החליט לסלול את דרכו למליון

ראינו שמי ששומר שבת לא בהכרח מקיים את המצווה -לא לעשות לאחר את אשר שנוא עליך

ובימים האחרונים הכי מגלים את עייפותו של קוטי סמרטוטי מ"הדמות" שמתחיל כבר גם לקלל את ההפקה ורואים ש "הדמות" שאליה נכנס בהכנה רבה להיות אלירז או גקי
הקפושון וצבעי הגרביים השונים גרם לו להתעייף גם מעצמו..

בקיצור למדנו מה זה דבעעעון אמיתי ומהי דרכו של שחקן עלוב שניסה להיות רק לא הוא והכל הצגה אחת גדולה .

תמיר למליון ובגדול - 5

אנונימי אמר/ה...

ההפקה לא לקחה בחשבון שאת הקריזות של קוטי לא יוכל להסתיר אחרת היה צריך לשתק את המצלמות כל היום וכל הלילה בשידור חי...

מה שתמוהה עוד יותר זה שבחוץ מי שעושה לו את העבודה לכאורה ....כבר זייף לייקים בפייסבוק כמויות .....אנשי קשר...שנבחרו על ידי קוטי באופן מקצועני בטרם כניסתו לבית בכדי להמשיך ולפברק .. בחסות המליון

הוסף רשומת תגובה