הדיירים מדברים על התוכנית עצמה. כשבהתחלה הם מדברים על הת.ז של סער שבו הוא אמר שהתוכנית היא זבל, כשקותי אומר שרוב התקשורת גם חושבת כך. ומאחור יותר הוא מוסיף שלפי דעתו העונה היא הכי חזקה שהייתה עד עכשיו.
יום שני, 26 במרץ 2012
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה