יום שני, 26 במרץ 2012

קותי: "העונה הזו הכי חזקה"

הדיירים מדברים על התוכנית עצמה. כשבהתחלה הם מדברים על הת.ז של סער שבו הוא אמר שהתוכנית היא זבל, כשקותי אומר שרוב התקשורת גם חושבת כך. ומאחור יותר הוא מוסיף שלפי דעתו העונה היא הכי חזקה שהייתה עד עכשיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה