יום חמישי, 22 במרץ 2012

הדיירים מדברים על הכדורים שקיבלו

כשהשידור נקטע באמצע עם השקופית

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אכן, כדורים.

הקטע מתחיל בזה שסער צוחק עם יאנה שזו מחלקה גריאטרית, מה שתמיד היינו צוחקים, כי היו שם לא מעט חולים.ממשיך סער וצוחק על הברך של דודו - מחלת גאוט - כדורים וזריקות

קים, אני - ארקוקסיה 90 מיליגרם למחלת הפרקים שלי + ויטמין d ובי 12

אביבית - מחלת קדחת ים תיכונית fmf, ארבעה כדורים קולציכין ליום.

זה הסיפור בפשטות. הם הפסיקו את השידור כי הדיירים דיברו על המחלות של הדיירים האחרים ובכל פגעו בפרטיות ובחיסיון הרפואי שלהם.

אנונימי אמר/ה...

קים צריך ויטמינים? חחחחחחחחח הצחקת אותי.

אנונימי אמר/ה...

ופתאום מתגלה לציבור שהזכיינית הודיעה גם כי בכוונתה לגבש מודל אתי-רפואי בתחום בריאת הנפש ולפעול על פיו בהפקותיה

פתאום מתבקשת להקים ועדה פנימית שמקימה קשת,-ועדה פנימית שימו לב ! ועדה שחוקרת את עצמה...!

בסוגיות אתיות ורפואיות בהפקות ריאליטי ובמיוחד לענין אותם גורמי הבריאות המלווים את ההפקה שניתנת להם אוטונומיה מוחלטת בפעילותם אל מול דיירי הבית ,

קשת אומרת שהיא מחוייבת גם לבחינה עצמית ולאבולוציה של החשיבה האתית - נותר לנו להאמין .....

פרשת סער שיינפיין הינה "המתנה " הענקית לציבור הצופים בראליטי - מתנת השקיפות והאמת שמאחורי הקלעים שהוסתרה שנים רבות מידיעת הציבור ומשתתפי הראליטי בשם חמדנות העלאת הרייטינג.

הוסף רשומת תגובה