האם ויקטוריה במשימה סודית? ויותר מזה האם גם יאנה ואביבית שותפות במשימה? הערב בקבלת השבת ויקטוריה התנהגה מוזר כשרצתה לכבות את הנרות כי "ככה זה מקובל בארגנטינה", לאחר זאת היא נגשה לצבי לחבק אותו בטענה כי היא עצובה כשלפני זה היא גם התעלקה על קותי כשניגשה לידו והתאפרה לידו. אך במקום שיאנה ואביבית יבינו את קותי וצבי שהם לא יוזמים את זה, הם כועסות עליהם ולא מוכנות לדבר איתם, האם גם יאנה ואביבית שותפות למשימה הסודית? תשפטו אתם!
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה