יום שבת, 17 במרץ 2012

קותי: "למדתי את הלקח"

קותי פורק על הטעות שלו שהיה מנותק מערן בכל השהות שלו בבית: "למדתי את הלקח שאם מגיעים למצב לא נעים עם בנאדם אז במקום לאכול את הלב וכל היום להתמרמר שהוא פגע בי, עדיף להתנהג בצורה בוגרת ולשים את הדברים על השולחן ולנהל שיחה כמו שני אנשים בוגרים ולהגיד אחד לשני מה מפריע ואז אפשר לחיות בהרמוניה"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה