יום שבת, 3 במרץ 2012

ערן: "פעם הייתי אכזר"

ערן בוידוי שהוא מומחה בלריב, וכי פעם הוא היה נוהג באכזריות בגלל שחשב שנלחם על הצדק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה