יום חמישי, 15 במרץ 2012

קותי נכשל במשימה ה-3 מתוך ה-3!

קותי נכשל במשימה ה-3 מתוך ה3 במסגרת משימת השלג. כאשר הצלחת המשימה הייתה לעבור את כל 3 המשימות בהצלחה, כשאת 2 הראשונים הם הצליחו לעבור, ורק המשימה ה3 נותרה. קותי ביצע את המשימה ה-3 שהייתה חסויה לצופים ולא שודרה בערוץ 20. מה שניתן היה לקלוט אלו את התגובות של קותי העצבני שלא הצליח במשימה מה שהכשיל את המשימה כולה, ויתיר את הדיירים בתקציב מינימלי.

תגובה 1:

jerico1 אמר/ה...

הוא פחד לקפוץ בבאנג'י

הוסף רשומת תגובה