יום שלישי, 6 במרץ 2012

שרי: "קותי הוא אסטרטג ושחקן"

שרי לערן בחדר שירות:
"עכשיו אני רואה את זה..
קותי הוא אסטרטג, הוא שחקן..
הוא מנסה לחלק את הבית ל2 חלקים"


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה