יום חמישי, 1 במרץ 2012

קותי מסנג'ר את ויקטוריה

קותי מסנג'ר את ויקטוריה ללכת ליאנה אחרי ששתה אלכוהל ולהגיד לה שקותי אוהב אותה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה