יום ראשון, 26 בפברואר 2012

ויקטוריה נכנסת לבית האח הגדול!

צפו בכניסה שלה לבית יחד עם הדיירים ובקבלת פנים שלה. קטע בונוס, קותי מתעצבן שלירון מקבלת בסבר פנים יפות את ויקטוריה, כשרק לפני כמה ימים היא רצתה לעזוב את הבית. קותי וצבי מוסיפים אחרי זה שויקטוריה לא הטעם שלהם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה