יום שבת, 18 בפברואר 2012

לירון: "הגרוש שלי אמר ברבנות שאני גזענית"

בעקבות השיחה על גזענות, שהתגלגלה מהשיחה על ההתבאטות הידועה של ערן נגד קותי, לירון חשפה כי כשהיא והגרוש שלה הלכו לרבנות להתרגש, הוא טען בפניהם כי היא גזענית. בהמשך לירון ניסתה לפייס בין קותי לערן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה