יום שבת, 18 בפברואר 2012

פיצוץ ענק בין לירון לעינב וצבי!

4 ימים עברו מאז כניסתם של הדיירים החדשים, והרוחות מבחוץ הצליחו לחדור לבית. פיצוץ ראשוני שהחל בין לירון לעינב, בגלל שפתון שעינב לקחה לה ושיתפה אותו גם לצבי. נמשך לויכוח קולני סוער, כשבהמשכו גם צבי התערב והטיח בה: "מה את עושה פה רעש? מה לקחתי לך יהלומים? מי את בכלל? יאללה סעי. יא חתיכת אפס."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה