יום שלישי, 28 בפברואר 2012

הדיירים מדברים על ההצבעות בתוכנית

הדיירים מעלים ספקולציות כמה מצביעים, וכמה הצביעו בעונות שעברות. קותי נראה אחד שעשה שיעורי בית כשמראה בקיאות בנושא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה